Jokaisella meillä on se yksi tärkeä päivä vuodessa joka on meidän päivämme.. Syntymäpäivämme! Miksi olemme syntyneet juuri sinä päivänä siihen tiettyyn kellonaikaan? Onko päivällä / ajalla jokin tarkoitus?

Annammeko kenties vanhemmillemme jonkin merkin, että nyt minä olen oikeasti saapumassa teidän luoksenne? Omat vanhempani kertovat, että he yrittivät laittaa minua alulle monen monta kuukautta ja kerkesivätkin jo turhautua kun mitään ei alkanut tapahtua.  Keskustelin asiasta isäni kanssa jonku aikaa sitten ja hän sanoi, että hän tiesi milloin minä lähdin alulle! Hän sanoi, että hänellä oli vain sellainen tunne! Oliko se se hetki kun minä päätin, että NYT alkaa uusi elämäni?

Omien uskomuksieni mukaisesti jokainen meistä syntyy sielullemme määrittelemänä päivänä. Päivänä jolloin taivaan tähdet ovat juuri siinä asennossa kun niiden kuuluukin olla juuri silloin kun me saavumme fyysisesti tämän maan päälle. Vaikka synnymme pienenä ja viattomana olemme silti jo syntyessämme oikea henkilö. Henkilö jolla on tunteet, tarkoitus ja kohtalo!

Miksi siis koko ajan toivon, että lapsemme syntyisi juuri silloin kun se meille sopii? Annoinhan minäkin vanhempieni odotella ja tuskastua. Eikö minun tulisi kunnioittaa myös lasta itseään ja antaa hänen tulla luoksemme silloin kun se on hänelle se juuri oikea aika? Olenko itsekäs? Eihän sitä vaadita ystäviäkään tulemaan kylään silloin kun MEILLE sopii, vaan etsitään aika joka sopii molemmille osapuolille!

Niimpä olenkin päättänyt vielä lykätä lääkärin määräämiin testeihin menoa (katsotaan kauanko tätä vaihetta kestää). Ehkä tällä kaikella odotuksellakin on oma tarkoituksensa. Ehkä meillä on vielä mieheni kanssa jotain asioita opittavana ennen kuin vauva voi meille tulla?

Mielenkiinnolla kävin kuitenkin tarkistamassa missä asennossa taivaan tähdet olivat sillä hetkellä kun minä päätin syntyä.  (Tämän näkee Ursan sivulta: http://www.ursa.fi/taivaalla/tahtikartta/). Valitettavasti en ymmärrä mitä näiden tähtien asennot tarkoittavat juuri minun syntymäni kannalta, mutta kenties kun olen ollut vielä pilven päällä olen voinut nähdä sen "suuren suunnitelman" ja ymmärtänyt sen merkityksen! Ehkä tämä kaikki paljastuu taas sitten kun lähden tästä maailmasta. Who know's :)

Menipäs tänään filosofiseksi!! tai sitten kolmenkympin kriisi alkaa koputella ovella.. Jos se tarkoittas, että sitä viisastuisi kun vanhenee